niedziela, 9 marca 2014

Moja Wiosna

Witajcie po długim czasie.
Witajcie wiosennie, bo wiosna już czeka za rogiem.
Jest to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku wg. mnie ;)
U mnie wciąż wiele spraw na głowie i niedziela bynajmniej nie jest u mnie dniem relaksu,
a ogarnianiem spraw, które nie zdążyło się zrobić w tygodniu - niestety.
Ciężko mi było się zebrać, żeby napisać dla Was tego posta, ale udało się ;))
Dzisiaj składam Wam wszystkie piękne Kobietki życzenia bo wczoraj się nie udało!!


Mam już swoje zachwycające Hooked Zpagetti ;)
Mam nadzieję, że jutro w końcu dotrze do mnie wyczekiwane szydełko
i rozpocznę pracę na tej cudownej przędzy ;))
W planie mam zrobienie dywaników do salonu, sypialni i łazienki
oraz koszyczków na drobiazgi.
Jedynym ograniczeniem w wykonaniu planu będzie oczywiście i jak zawsze brak czasu!
Wybrałam taki a nie inny kolor, ponieważ jest to mój ulubiony. 
Szary w każdej postaci i odcieniu jest dla mnie klasą samą w sobie ;)



Kilka zaległości.
Na przykład takie podkładki, wykonane na zamówienie.
Podkładki nieco większe niż tradycyjne bo o średnicy 17 cm,
w dwóch kolorach: białym i szarym.




I kolejne podkładki w ulubionej kolorystyce ale tym razem drewniane ;))





I dla tych co czytali poprzedni post....
są już dwie....




Pozdrawiam ciepło, życząc udanego dnia i nowego tygodnia
Asia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów od siebie ;)