piątek, 5 czerwca 2015

PasteLove

Witajcie Kochani!

Znowu nie było mnie szmat czasu, ale oczywiście nie próżnowałam ;)
a co robiłam to poniżej pokazuje i serdecznie zapraszam zainteresowanych:

pastelove.shop@wp.pl

Zapraszam też do polubienia mojej PastLovej strony na facebook'u -> link, tam też czeka na Was mały konkursik ;)))

Większość z tych pościeli to standardowe rozmiary dziecięce:
90/120 + podusia 40/60 lub
100/135 + podusia 40/60

Inne rozmiary, kolory i sugestie proszę na e-mail ;)))


A oto moje nowe dziecko ;)
























Cieplutkiego, rodzinnego weekendu!!

Asia

13 komentarzy:

  1. Joasiu, jestem pod wrażeniem!!! Ale ślicznosci!!!!
    wspaniałego weekendu:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Natalko:-) oby jakieś Mamusie były zainteresowane:-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pastelowe komplety!!! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję:-) to mój marzenie😍 oby się powiodło 💙

      Usuń
  5. Cudowne komplety! do tego pięknie nam je pokazałaś! Trzymam kciuki za sklepik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Uwielbiam pastele<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolor w sypialni jeżeli chodzi o pościel jest dość fajny, gdyż pastele dobrze się spisuj w takiej roli. Mimo wszystko nadal najważniejszym elementem jest łóżko oraz materac. U mnie w sypialni te meble mam kupione z salonu https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-zielona-gora-cww/ i jak na ten moment sprawują się wciąż idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplety bardzo ładne. Bardzo lubię takie pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sklep internetowy z lutownicami super ceny
    Najlepszy sklep super asortyment oraz super ceny
    Lutownica transformatorowa
    Lutownica transformatorowa
    Lutownica transformatorowa
    Lutownica transformatorowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów od siebie ;)