piątek, 22 listopada 2013

Chłodne, smutne wieczory....


Przyszły do mnie pocztą nie tak dawno,
 śliczne rzeczy, 
takie akurat na chłodne, 
smutne jesienne - zimowe wieczory.
 Posłużą do wykonania pledu 
jakie często obserwuje na waszych blogach, 
w pięknych pastelowych kolorach. 
Na pierwsze efekty pracy 
musicie troszkę poczekać ;)
A znając swój chroniczny brak czasu, 
 termin zakończenia tego przedsięwzięcia
 planuje na 
jesień 2014 heh ;)

Kto się nie zniechęci 
niech zagląda do mnie ;)








A tu kilka pięknych inspiracji z Waszych blogów :





http://wdomuujagi.blogspot.com/2011/05/szydekowe-pledy.html







A w przygotowaniu: 
szydełkowa wstawka do zasłon w sypialni
 widocznych na pierwszych zdjęciach. 
Pomysł i wzór zaczerpnięty od Marty!
Przy okazji pozdrawiam ;))






Prawda, że piękne?



Pozdrawiam
Asia



3 komentarze:

  1. Wlasnie na taki pled "choruje" juz od dluzszego czasu :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory włóczek! Bardzo jestem ciekawa efektu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania Zawistowska25 kwietnia 2019 05:42

    Jak przychodzi jesień i zima to ja najchętniej nie wychodziłabym z łóżka. Zauważyłam, że maluchy odkąd mają nowe materace dziecięce https://senpo.pl/materace/materace-dzieciece/ to również spędzają w łóżku co raz to więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów od siebie ;)