czwartek, 17 kwietnia 2014

I Mistrzostwa Pomorza i Kaszub w Szydełkowaniu

Witajcie moi Mili ;)
Dzisiaj zamęczę Was foto-relacją.
W ubiegły weekend, 12/13 kwietnia odbyły się w Gdańsku dni Kraftu.
Pierwszego dnia miał miejsce konkurs na który załapałam się w ostatniej chwili ;)
Dowiedziałam się o nim przypadkiem odwiedzając ulubioną pasmanterie.

Szydełkuję od ok. 4 lat intensywnie.
Nauczyła mnie tego w dzieciństwie moja Mama ;)
Stało się to jedną z moich pasji i sposobem na relaks oraz wyrażanie siebie.

Cieszę się, że ktoś pomyślał o tym i zorganizował taki konkurs,
który przyniósł mi wiele radości i satysfakcji.

W I Mistrzostwach Pomorza i Kaszub w Szydełkowaniu
stanęłam do konkursu z 24 innymi osobami.
Wśród nas był jeden mężczyzna ;)
Zawody rozegrały się w dwóch seriach, w drugiej wystartowałam ja.
Każdy z uczestników otrzymał szydełko nr 6 i włóczkę MyBoshi.
Zadanie polegało na przerobieniu całego motka wg. regulaminu zawodów,
który zakładał że każdy rząd ma składać się z 20 półsłupków narzucanych.

W rywalizacji zajęłam 7 miejsce z którego jestem dumna.
Nagrody za pierwsze trzy miejsca to telewizor, tablet i ekspres do kawy.
Pomiędzy uczestnikami były rozlosowane też inne nagrody 
m.in. zestawy szydełek oraz roczne prenumeraty magazynu "Mollie potrafi"
Trafiła mi się prenumerata i już wyglądam za listonoszem ;)

A oto krótka relacja fotograficzna, dzięki uprzejmości mojej koleżanki ze studiów-Dagmary ;)
która zechciała tam ze mną pojechać i pokibicować,
a także Agaty z bloga Agatcon




I robótka skończona ;)



Moja nagroda ;)



A tu kilka ciekawych prac z wystawy












Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych:
dużo ciepła, uśmiechu i radości
dla Was!

Asia


1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów od siebie ;)